Crazy Cravings

När jag väntade Wiggo så var jag som besatt av marabou chokladkakor 200g, kunde verkligen sätta i mig ett gäng sånna på en vecka, men det gick över och då tog jordgubbar och grädde över.

Denna gång har jag inte haft något speciellt sug efter nått, i spanien så var det smarties i någon vecka som gällde men det gick över, och nu tror jag att jag har fått det sjukaste cravingset ever, eller om det bara är ett hjärnspöke. Jag är nämligen helt betuttad i en bodyscrub, i dess doft och hur den känns mot kroppen, känslan av listerine i munnen, jag skulle kunna dricka en hel flaska. Aceton och nailremover i love! Tanken på att måla naglarna kan tillfredställa mig länge, hur sjuka "cravings" är inte det?  För att inte tala om bensin och spritpennor. Nu ska ni inte tro att jag sitter här hemma med acetonflaskan under näsan hela dagarna, det gör jag verligen inte, men jag önskar att jag kunde, hahaha!


Kommentarer
Postat av: Anna

HAHA

2010-10-12 @ 10:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0