Det är nu jag inte orkar mer.

Dom jobbiga dagarna har kommit! Klagans dagar, väntans dagar! Hur ska jag orka?
I natt grät jag för att jag inte fick sova, tog mig cirka 3 timmar innan jag kunde somna, och när jag väl somnat så vaknar en förkyld liten W! Blev galen! Jag orkar inte vända mig i sängen för att ta hand om eller trösta honom, tanken på att Håkan ska behöva vara vaken på natten innan han ska upp för en arbetsdag känns också plågande. Fick försöka börja om på soffa, låg på soffan i 2 timmar vaknar och har skit ont i ryggen, tillbaka till den trånga sängen, ligga så stilla som bara möjligt för att inte väcka förkyld Wiggo.
Nej förtusan! Sömn behövs! Inte en natt på 16 månader!! Även har Wiggo vart en ängel och sovit väldigt bra, men man ligger ändå på helspänn med båda öronen öpnna.
Minst 3 toalett besök varje natt! it kills me!!!

Hur ska jag orka föda barn med denna trötthet?
URSCH!

Ursch villken klagan! Men nu jäklar är jag less på denna graviditet, vill röra mig fritt, kunna vända mig i sängen, sova gott, leka med Wiggo, vara en glad och härlig mamma! FY!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Heja tjejen, jo du orkar, bara lite till nu!!!! Fattar att det måste vara sjukt tungt men du får tänka fina tankar om när tvillingarna är ute, wiggo har fått syskon och du är lätt igen. Kramar

2010-10-12 @ 10:18:03
Postat av: Emma

Herregud, vet precis hur du känner dig! Och jag lider verkligen men dig! Sista natten när det drog igång så var allt jag kunde tänka " Nej, inte nu.. Jag vill bara sova några timmar till" Hoppas att era små pojkar kommer snart!! vet hur irriterad man kan bli på såna här kommentarer också. :-)

2010-10-12 @ 12:29:27
URL: http://emmammatilltva.blogspot.com
Postat av: Cia

Snart e det över gumman...inte många dagar kvar nu!!!Håll ut så blir det snart bättre!!!Kram kram

2010-10-13 @ 13:21:39
Postat av: Frida

TACK för peppningar :)

2010-10-14 @ 06:33:44
URL: http://medtvillingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0