En natt med sammandragningar

I natt har vart en riktigt jobbig natt, jätte svårt att sova, vid varje vändning så har jag fått jätte sammandragningar, dom känndes verkligen, men det var just när jag vände mig och inge mer. Ett tag tänkte jag att det kanske är så här det kommer starta den här gången. Men nej, dom har bestämt sig, dom kommer aldrig ut jag vet det. Men jag antar att det är så förvärkar känns och att det är det jag drabbats av.
Hur som ska jag iafa till mvc idag för ytterliggare kontroller, känns rätt onödigt för min del eftersom det alltid är samma visa, allt är så bra hela tiden och det känner jag ju själv också.

Ursch, tror det har blivit en klagans blogg. Nej tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0