Förlossningsplanering

Idag har jag vart på läkarbesök och gjort en förlossningsplan, som läkaren sa.
Hon kollade igen senaste ultraljudssvaret och såg så att dom låg rätt, vägde bra och hade tillräckligt med vatten. Konstaterade att allt såg fint ut och att en vaginalförlossning skulle ske. Hon berättade också att det kommer vara lite mer pådrag inne på mitt rum, fler personal, typ 1-2 barnmorskor och 1 undersköterksa och 1 läkare och en spec läkare. Villket ståhej det kommer att bli.
Hon sa också att jag inte skulle behöva gå över tiden utan har dom inte kommit den 29 så blir man igångsatt då. Känns tryggt att veta.

Så det är bara och vänta och se när dom smårackarna hade tänkt att komma ut till mamma pappa och storebror!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, jag är inne och nosar varje gång du uppdaterat!! Tycker det är så spännande, trots att det inte är såå längesen som mina pojkar kom. Hoppas allting går jättebra för er på förlossningen! Kram

2010-10-05 @ 16:49:20
URL: http://emmammatilltva.blogspot.com
Postat av: mjukamattor.com

Detta känns tryggt att veta som mamma,som bor lååångt ifrån.Önskar att jag va nära er nu.Lycka till hjärtat.

PUUUUsen till Wiggo, från a momma.

2010-10-06 @ 11:59:49
URL: http://www.mjukamattor.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0