Jvla FK!

Ursch, när jag väl kommer ihåg att ringa fk (försäkringskassan) för att anmäla fp (föräldrapenning) så sitter jag först i kö i över 30 minuter, och sedan bryts det från deras linje, sitter med förhoppningar om att dom kanske ska kunna ringa upp, men nej. Gör ett nytt försök och ringer, just nu har kundcenter högbelastning var god försök senare! Fuck! Ringer dagen där på, och kö tid beräknas till 12 min yippi det kanske funkar nu, efter 5 min bryts samtalet igen!

Prövar att logga på fks hemsida för att se om det ger bättre resultat, då står det att jag väntar barn 29 december! va i hvete! dessutom bara ett barn! nej sånt här har jag inte energi för! Ursch!!!!


Blir galen!! Helt galen! insane! FAN!
Jag har inte hela dagarna på mig att ringa, jvla skit system!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0