Vattnet har gått!

Vattnet har gått, igår kväll vid kvart över 8 kände jag hur det rann till!
- Håkan det är vatten, vatten!

Skit nervös stod med brallorna nere vid knäna, och sa jag är så nervös, nu är jag nervös..

Barnvakt och skjutts in till förlossningen, konstaterade att det var vatten avg, men att jag inte hade några riktiga värkar, vi fick familjerum på bb där vi håller till just nu i väntan på att värkarna ska dra igång.

skriver lite mer ingående sedan.

Men nu är det på G!! Snart är dom här!

Om förlossningen inte startat av sig själv inom 2 dygn från att vattnet gick så blir det igång sättning.



Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas det går snabbt o lätt, tänker på er, kram

2010-10-19 @ 17:19:00
Postat av: Elin F

Men gud så spännande!! :) Hoppas att allt går bra när det är dags, jag måste säga att du har gjort ett sjukt bra jobb som har gått såhär länge med 2 bebisar i magen! :)

2010-10-20 @ 07:42:01
Postat av: Sandra

Åh vad roligt att läsa :) Tänker på er och hoppas på att de går bra på förlossningen.. Kram

2010-10-20 @ 10:42:32
URL: http://novaleesmamma.blogg.se/
Postat av: mjukamattor.com

ojojoj jag blir svettig..hur skall man kunna sova nu då?

Lycka till både mamma och pappa.Tur att du har Håkan vid sidan hela tiden,va inte elak under förlossningen på han.

2010-10-20 @ 19:52:15
URL: http://www.mjukamattor.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0